11 Ocak 2017 Çarşamba

Büyükşehirden Sıkılmak ve Hayaller

Hepinize sağlıklı mutlu günler dilerim. Bugün yemek tarifi paylaşmıyorum. Eğer sizde benim gibi büyük şehirlerde yaşayan ve bundan muzdarip olanlardansanız beni anlayacaksınız.
Eminim ki bir çok kişinin hayali olmuştur orman içinde küçük bir kulübede yaşamak. Bende bugün Ankara'nın buzlu ve booool trafikli yollarında işe gelmeye çalışırken yine hayallere daldım. Karlı bir ormanda ahşap bir dağ evinde şömine başında çayımı yudumlayarak kitap okumayı yani. Neyse lafı fazla uzatmadan Alaskada bulduğum görselleri sizlere sunuyorum. Bu sefer hepinize afiyet olsun değil hepinize iyi seyirler ve umarım bir gün herkes hayal ettiğine kavuşur....
















Alaska'nın meşhur kuzey ışıkları...










Böyle misafirler de kaçınılmaz oluyor haliyle ...





Devam edecek...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder