13 Ocak 2017 Cuma

Yalnızca 3 TL'ye Doyurucu Yemek Tarifi

merhabalar,
Dün markette gezerken 2,80 tl'ye satılan tavuk ciğerini fark etmemle başladı hikaye. Daha önce hiç denememiştim. Aldım ve hemen eve geldim. Ciğerleri bıçakla temizledim. Sonra kuşbaşından biraz ufak olacak şekilde doğradım. Teflon tavaya az sıvı yağ koyup ısınmaya bıraktım. Sonra ciğerleri ekledim ve suyunu salıp hafifçe çekene kadar kavurdum. Daha sonra tuz, kekik, pul biber, kara biber, kırmızı toz biber, kimyon ekledim. Baharatlar ve ciğer iyice özleşip birbirine geçene kadar kısık ateşte kavurmaya devam ettim. Veee sonuç cidden muhteşem oldu. Ciğerleri yıkamadığım ve baharatı en son attığım için yumuşacık ve oldukça lezzetli oldu. Bu lezzeti bunca zamandır nasıl fark etmediğime hayıflanarak afiyetle yedim. Sizlerde hemen denemelisiniz bence. Ayrıca sizinde değişik fikirleriniz olursa mutlaka beklerim.
Hepinize afiyet olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder